W przypadku utraty lub zniszczenia świadectwa szkolnego w celu uzyskania jego duplikatu należy:
- Złożyć w sekretariacie szkoły podanie o wydanie duplikatu świadectwa z określeniem rodzaju świadectwa (ukończenia szkoły, klasy) i roku ukończenia szkoły lub klasy
- Dołączyć potwierdzenie dokonania wpłaty w wysokości 26 zł.
Odbiór duplikatu świadectwa w sekretariacie szkoły w terminie do 14 dni roboczych.
Uwaga!!
Informujemy, że aby otrzymać duplikat świadectwa należy uiścić wcześniej opłatę na konto szkoły i dołączyć potwierdzenie zapłaty do podania.
Dane do przelewu/wpłaty:
Publiczne Liceum Ogólnokształcące nr IX im. Generała Władysława Andersa w Opolu
ul. Oleska 68
45-222 Opole
Nr konta: 58 1160 2202 0000 0002 1690 0878
Kwota wpłaty za duplikat świadectwa --- 26 zł
Tytułem: zapłata za duplikat świadectwa dla imię i nazwisko
Za wydanie duplikatu świadectwa szkolnego opłatę pobiera się zgodnie z Rozporządzeniem z dnia 14 marca 2005 roku w sprawie zasad wydawania oraz wzorów świadectw, dyplomów państwowych i innych druków szkolnych.