W przypadku utraty lub zniszczenia legitymacji szkolnej należy zgłosić ten fakt w sekretariacie szkoły.
Do wyrobienia duplikatu należy:
Złożyć podanie o wyrobienie duplikatu legitymacji szkolnej, do którego należy dołączyć:
- podpisane zdjęcie (nazwisko i imię, data urodzenia, adres)
- potwierdzenie dokonania wpłaty w wysokości 9 zł
Uwaga!!
Informujemy, że aby otrzymać duplikat legitymacji szkolnej należy uiścić wcześniej opłatę na konto szkoły i dołączyć potwierdzenie zapłaty do podania.
Dane do przelewu/wpłaty:
Publiczne Liceum Ogólnokształcące nr IX im. Generała Władysława Andersa w Opolu
ul. Oleska 68
45-222 Opole
Nr konta: 58 1160 2202 0000 0002 1690 0878
Kwota wpłaty za duplikat legitymacji szkolnej ---- 9 zł
Tytułem: zapłata za duplikat legitymacji szkolnej dla imię i nazwisko
<<<POBIERZ - PODANIE DLA UCZNIA>>>
<<<POBIERZ - PODANIE DLA RODZICA>>>
W przypadku zmiany adresu zamieszkania / zameldowania należy wymienić legitymację szkolną, a starą przynieść do sekretariatu i dołączyć do podania. Wzór podania jest poniżej, do którego należy dołączyć: starą legitymację oraz zdjęcie. Opłata nie jest wymagana.
<<<POBIERZ - ZMIANA MIEJSCA ZAMIESZKANIA UCZNIA>>>
Odbiór duplikatu legitymacji w uzgodnionym terminie w sekretariacie szkoły.
Za wydanie nowej legitymacji szkolnej opłatę pobiera się zgodnie z Rozporządzeniem z dnia 14 marca 2005 roku w sprawie zasad wydawania oraz wzorów świadectw, dyplomów państwowych i innych druków szkolnych.